Επιστροφές/Παράδοση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η αποστολή των προϊόντων μας πραγματοποιείται για τις εντός Ελλάδας παραδόσεις με την εταιρεία ταχυμεταφορών με την επωνυμία «ELTA Courier», στην διεύθυνση που καταχωρήσατε κατά την συμπλήρωση της φόρμας παραγγελίας σας.

Τα διαθέσιμα προϊόντα παραδίδονται για το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας εντός 1-4 εργάσιμων ημερών. Σημειώνεται ότι ο παραπάνω χρόνος παράδοσης ισχύει για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι και τις 15:00 μ.μ.. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται εντός Σαββατοκύριακου ή αργιών εξυπηρετούνται την επόμενη εργάσιμη.

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: Η παράδοση γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 09:00 π.μ. - 17:00 μ.μ. για το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας. Κατόπιν επιθυμίας του πελάτη δύναται να λαμβάνουν χώρα οι παραδόσεις των προϊόντων σε προκαθορισμένη ώρα με επιπλέον χρέωση, ποσού 2,00€ ενώ για τα Σάββατα με επιπλέον χρέωση, ποσού 2,00€.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: Τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες μέχρι 60,00€ για παραδόσεις εντός Ελλάδος ανέρχονται στο ποσό των 4,00€ και σε περίπτωση επιλογής του τρόπου πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 1.50€. Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής σε παραγγελίες άνω των 60,00 € είναι δωρεάν. Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο ανέρχονται στο ποσό των 16,00 €.

Ρητά τονίζεται ότι η επιχείρηση<<HANNATHE BAG BOUTIQUE>> από την στιγμή που παραδίδει τα παραγγελθέντα προϊόντα στην υπηρεσία ταχυμεταφορών ουδεμία ευθύνη φέρει για τον χρόνο παράδοσης τους και αποκλειστικά υπεύθυνη καθίσταται η υπηρεσία ταχυμετοφορών, η οποία σε περίπτωση κωλύματος θα δύναται να επικοινωνήσει μαζί σας στον αριθμό επικοινωνίας που καταχωρήσατε στην φόρμα παραγγελίας σας.


EΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους στις εξής περιπτώσεις:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρεία μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λπ.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.(βλ. όρο 9). Επίσης τονίζεται ότι η διαφορά χρώματος ή μεγέθους ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα και μπορεί να οφείλετε στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση, την φωτεινότητα της οθόνης σας ή τη λειτουργικότητα της συσκευής σας.

Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς τόσο του παλιού όσο και του νέου προϊόντος.

Σημειώνεται δε ότι μαζί με την αποστολή του προϊόντος θα πρέπει να επιστρέφονται κάρτες γνησιότητας, συνοδευτικές θήκες ή πανάκια και οτιδήποτε άλλο είχε αποσταλεί με το αρχικό προϊόν (π.χ. δώρο), καθώς θεωρείται μέρος του προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει και είναι υποχρεωμένος μόλις παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν να ενημερώσει την εταιρεία άμεσα και σε κάθε περίπτωση εντός της ημέρας παραλαβής του προϊόντος με κάθε πρόσφορο μέσο, σε περίπτωση δε αμέλειας του να παράσχει στην εταιρεία την ανωτέρω ενημέρωση, η τελευταία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της.

Τα προϊόντα θα ελέγχονται σχολαστικά κατά την επιστροφή. Σε περίπτωση που τα προϊόντα τραυματιστούν από λάθος συσκευασία ή για οποιονδήποτε λόγο, η «HANNA THE BAG BOUTIQUE» διατηρεί το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής τους.

Ρητά τονίζεται ότι στην περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος, αν ο πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος, αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα/αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λ.π. Επιπλέον σημειώνεται ότι στις εκτός εγγύησης προϊόντα ακόμα και εάν δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, ενδέχεται ελάχιστη χρέωση ελέγχου.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται, είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται αντιλογισμός συναλλαγής με αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και δεν θα δύναται η επιστροφή μετρητών.

i. Εξαιρέσεις

Δεν επιστρέφονται προϊόντα που- κατόπιν απαίτησης του πελάτη- έχουν υποστεί κατεργασία-ειδική επεξεργασία σε περίπτωση που υφίσταται φθορά του προϊόντος, η οποία προέκυψε από την χρήση του.

Τέλος ρητά τονίζεται ότι σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει μόνο στην περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν. Μπορείτε να μας καλέστε στo τηλέφωνο 2831023133 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας επικοινωνήστε τηλεφωνικώς στο 2831023133 ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο mail info@hannabags.com: αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα, τα οποία αγοράζετε τόσο από τα καταστήματά μας όσο και από την ιστοσελίδα www.hannabags.gr έχουν εγγύηση 1 έτος. Στην περίπτωση που η εγγύηση του κατασκευαστή είναι μεγαλύτερη από 1 χρόνο, διατηρείται η εγγύηση του κατασκευαστή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διατηρήσετε την αρχική απόδειξη αγοράς, που αποτελεί και το μόνο αποδεικτικό της ημερομηνίας αγοράς. Αμέσως μόλις διαπιστωθεί το ελάττωμα επικοινωνήσετε μαζί μας και αφού εξακριβώσουμε ότι το προϊόν καλύπτεται από τη εν λόγω εγγύηση, θα φροντίσουμε για την επισκευή και αν αυτό δεν είναι εφικτό για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, η αντικατάσταση θα γίνει με άλλο, παραπλήσιο προϊόν. Παράλληλα με τα δικαιώματα που παρέχει η εταιρεία με την επωνυμία «HANNA THE BAG BOUTIQUE» με την παρούσα εγγύηση, ο καταναλωτής διατηρεί σε κάθε περίπτωση και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από ενδεχόμενη εγγύηση του κατασκευαστή, καθώς και από την κείμενη νομοθεσία σχετικά με τα αγαθά και τη σύμβαση πώλησης. Εφιστούμε την προσοχή στους καταναλωτές σχετικά με την ορθή χρήση των προϊόντων και την τήρηση των οδηγιών χρήσης του καθώς εκεί περιέχονται σημαντικές πληροφορίες ορθής χρήσης και συντήρησης τους. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε.

i. Εξαιρέσεις από την παροχή εγγύησης.

Η εγγύηση δεν ισχύει για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω λανθασμένης χρήσης, συντήρησης ή φροντίδας του αγοραστή ή τρίτων οι οποίες δεν ήταν σύμφωνες με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης που συνοδεύουν το προϊόν. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φθορά χρήσης που έχει προκληθεί από τη συνήθη λειτουργία των προϊόντων, ούτε τις φθορές από πτώσεις, ατυχήματα ή άλλες εξωτερικές επιδράσεις. Η εγγύηση δεν ισχύει εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που δε συμφωνεί με την προοριζόμενη χρήση του, π.χ. για προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί σε ακραίες καιρικές συνθήκες ενώ αυτό ρητά απαγορεύεται στις οδηγίες χρήσης του. Η εγγύηση δεν αποζημιώνει προκληθείσες ζημιές που τυχόν υπέστη οποιοδήποτε πρόσωπο.